Slängde ihop eget pass idag och körde på flåset och musklerna!

Block 1: Knäböj 1×10 50 kg, dips 10, knäböj 1×10 60 kg, dips 10, knäböj 5 reps 70 kg (kroppsvikt), dips 10, knäböj 5 reps 70 kg, L-sit 30 sek, knäböj 5 reps 70 kg, L-sit 30 sek, knäböj 5 reps 70 kg, L-sits 30 sek, knäböj 5 reps 7O kg.                                                                           Block 2: Marklyft 2×10 60 kg, snatch 10 reps 15 kg, marklyft 5 reps 70kg (kroppsvikt), snatch 20 reps 15 kg, marklyft 5 reps 70kg, snatch 30 reps, marklyft 5 reps 70 kg, snatch 40 reps, marklyft 5 reps 70 kg, snatch 50 reps, marklyft 5 reps 70 kg.                                                                                                            Block 3: 5 varv thrusters 10 reps, 400 m löpning 16 km/h​
[wpvideo 42Znt4k6]​​

[wpvideo yR1dphiq]​Man kör så gott man kan och kör på hela tiden. Man kan köra utan vikter, använda kroppsvikt eller med kb/hantlar vid knäböj och marklyft, gummiband/hantlar/2 st kb vid thrusters. Dips på stol/bänk. Böjda ben vid L-sits. 

Dela inlägget

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email